Weer thuis - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Rudy - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Rudy - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy

29 December 2014 | België, Knokke-Heist

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Zo, beste volgers, ik ben alweer 8 dagen thuis. En ik heb me nog geen seconde verveeld. Flink wat (familie)activiteiten, een kerstsamenzang met omhaling voor het waterleidingsproject in Kajana, en stapels post door te nemen.

Maar intussen ook genieten, van de kerstsfeer en zeker van de overmaat aan heerlijk eten dat we hier toch maar hebben ... ik moet nog 5 kilo inhalen.

Ik hoop jullie allemaal gauw weer eens persoonlijk te ontmoeten. Hartelijk dank voor de interesse en ev. voor de giften, die trouwens nog steeds welkom zijn. En tot eind september op deze blog, want ik zit nu al te popelen om terug te gaan!

Nog een fijn eindejaar, en een prachtig 2015 toegewenst.

-----------------------------------------------------

So, dear followers, I've been back home for 8 days already. Quite busy days, with a lot of activities, but also lots of joy because of the Christmas days, seeing family and friends again, and the lovely food we have here (I lost 7 kilos and got 2 back already).

Thanks for reading me, hoping to be back on this blog by the end of September, and wishing all of you joyful Christmas days and a very happy 2015!

• 29 December 2014 - 20:07

Jean-claude Ansaelens:

Welkom terug Rudy, je hebt weer prachtig werk geleverd!
    Tot in de huiswerkklas......

Groetjes

Jean-Claude

• 29 December 2014 - 20:42

Frans Tytgat:

Eenmaal in de tropen, altijd in de tropen( of er steeds naar terug willen). Moet een mens nu echt véééél minder hebben om veel meer de essentie van het leven te ondervinden ???

Tot in de huiswerkklas.
    Frans.

• 30 December 2014 - 14:56

Riet:

Dag Rudy!
    Je hebt het gevonden!Goed zo!
    Een fijne,vredige overgang naar het andere jaar...2015

Groetjes van Riet

• 31 December 2014 - 15:26

Franky Vercruysse:

Rudy,

Terug thuis en al terug weg willen na wat calorieën opgedaan te hebben.
    Je kan beginnen af te tellen.

Een goed eindejaar en vooral een gezond 2015

Groetjes

Franky

• 03 Januari 2015 - 13:36

William B.:

Een zeer happy nieuwjaar toegewenst!
    De goesting groeit alvast om ook eens een bezoekje te brengen aan dat mooie, mysterieuse Suriname!
    Grtjs.