Nog 1 week! - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Rudy - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Rudy - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy

13 September 2014 | België, Knokke-Heist

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Un dë nö, hii sëmbë (Dag iedereen),

Even laten weten dat ik zondag 21 september naar Schiphol vertrek, en de maandagmorgen het vliegtuig op stap richting Suriname. Wellicht blijf ik een weekje in Paramaribo, en dan vaar ik terug naar mijn geliefde dorpje Kajana, in een korjaal beladen met een 10-tal dozen proviand en benodigdheden voor 10 à 11 weken.

Het is weer mijn bedoeling om jullie regelmatig op de hoogte te houden van het wel en wee in het dorp.

Onderaan zul je af en toe wat foto's vinden; door erop te klikken worden die vergroot. En helemaal onderaan is er ook ruimte voor commentaar: altijd welkom! Wie me vorig jaar niet gevolgd heeft: onder Reisverslagen in het linkermenu vind je nog altijd mijn verslagen van vorig jaar! Mocht je er intussen genoeg van hebben: je kunt je uiteraard via de linkerbalk uitschrijven!

----------------------------------

Un dë nö, hii sëmbë (Hello, everyone),

Next Sunday 21st Sept I'm leaving again for my beloved Surinam. I suppose I'll stay for about one week in the capital, Paramaribo, and then take the boat, loaded with about 10 boxes of supplies to the little Amazonian village of Kayana, the same as last year, again for 10 to 11 weeks.

Again you will be able to follow my adventures there, except if you had enough of Surinam. Then of course you can always unsubscribe ('uitschrijven') using the left menu. Comments are most welcome (use the menu under this text). You can still read last year's stories by clicking 'Reisverslagen' in the left menu.

• 14 September 2014 - 11:11

Lisette Keustermans:

Goede reis en prachtig verblijf als meester Rudy! Ik kijk uit naar de schriftelijke verslagen en later de mondelinge verhalen over je wedervaren! Lisette

• 14 September 2014 - 11:24

Andre En Maryse Guns:

Beste Rudy, wij gaan ervan uit dat het opmaken van je bagage tijd in beslag neemt et dat de "Huiswerkklas van Heist" geen prioriteit is ! - Wij zullen morgen en de weken die volgen aan U denken - Laat het U deze week smaken !- Wij wensen U van harte een goede reis maar, in het bijzonder, een aangenaam verblijf en verder een extra goede gezondheid - Gefeliciteerd met uw engagement en Take very well care of yourself ! - Met onze oprechte groeten en succes toegewenst.

• 16 September 2014 - 22:12

Kries Claeys:

Fijn dat we je via deze weg kunnen volgen!
    Ik wens je alvast een heel goede reis
    en natuurlijk een warm, leerrijk, deugddoend, hartelijk verblijf bij je dorpsgenoten in het Amazonewoud.
    Van harte ‘t allerbeste, Kries