Een prachtige promofilm als extraatje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rudy - WaarBenJij.nu Een prachtige promofilm als extraatje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rudy - WaarBenJij.nu

Een prachtige promofilm als extraatje

Blijf op de hoogte en volg Rudy

13 December 2016 | Suriname, Paramaribo

Op de valreep van mijn verblijf is de promotiefilm klaar, waarvan sprake in mijn eerste verslag.

Jangjanman en ikzelf zijn er heel trots op.

Om te bekijken: plak deze link in je browser:
https://www.youtube.com/tv#/watch?v=a66LtOFSaNQ

  • 13 December 2016 - 06:57

    Marc Verschueren:

    Rudy,

    In één woord : PRACHTIG !!!

    Groeten,

    Marc


  • 13 December 2016 - 09:16

    Hilde Van Bastelaere:

    Fantastisch!
    Groeten,
    Hilde

  • 13 December 2016 - 12:24

    Sarah:

    Wauw wat een goed filmpje!!!

  • 13 December 2016 - 14:15

    William:

    Hallo, het zal wel enkele dagen duren voor ik alles grondig kan bekijken, ik zit met ernstige allergieproblemen, wellicht veroorzaakt gevolg van medicatie voor jicht en astma, enorme jeuk en ontstekend gevoel. Enkele dagen leven als kluizenaar, hopelijk opgelost tegen de feestdagen!
    Grtjs, tot binnenkort

  • 13 December 2016 - 15:15

    Martine:

    Hallo Rudi,
    Mooi filmpje! Nu begrijp ik waarom je zo graag naar Suriname gaat. Het doet dromen!!! Heb jij geen last van insectenbeten als je daar in die bossen wandelt? Geniet nog van je verblijf daar en ik zie je graag terug in België.
    Martine

  • 15 December 2016 - 11:08

    Franky Vercruysse:

    Prachtig !! Om van te dromen. Ik begrijp zeer goed dat je daar steeds opnieuw naar toe wil.
    Dit moet je echt een gevoel van vrijheid geven want onze luxe hier is niet natuurlijk.

    Franky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Vrijwilliger bij Stichting Projecthulp Suriname in Kajana, Gran Rio, Boven-Suriname

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 854
Totaal aantal bezoekers 29057

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 21 December 2013

Vrijwilliger in Suriname / Volunteer in Surinam

Landen bezocht: